Sklep internetowy DMSshop
to specjalnie przygotowana modyfikacja naszej aplikacji DMScms na potrzeby sklepu internetowego.
Aby podnieść efektywność i wygodę pracy przygotowaliśmy szereg dodatkowych modułów, dzięki którym mają Państwo do dyspozycji narzędzie pozwalające w łatwy sposób zarządzać całą zawartością sklepu internetowego, zarówno podstronami opisowymi, jak i produktami.
Funkcjonalność DMSshop
Strona
- Obsługa koszyka, formularza zamówień
- Przechowalnia
- Konta klientów
- rejestracja, logowanie
- historia zamówień (możliwość sprawdzenia statusu złożonego zamówienia)
- administracja profilu konta
- możliwość przypisania ręcznie rabatu procentowego dla klienta
- Skrócone i pełne listy produktów
- Filtry i atrybuty
- dowolna ilość atrybutów
- dowolna ilość automatycznie generowanych filtrów ze wskazanych atrybutów
- definicja filtrów/atrybutów dla całych działów, bądź poszczególnych kategorii
- Oceny produktów
- możliwość skomentowania i oceny produktu w 6 stopniowej skali
- autoryzacja ocen przez administratorów
- Poleć produkt znajomemu wraz ze zdjęciem i pełnym opisem produktu
- Wydruk karty produktu
- Potwierdzenia zamówień wysyłane na maila
- Potwierdzenia wysłania zamówienia / gotowości do odbioru / prośby o ocenę zamówionych produktów
- Możliwość dołączania uwag przez klienta do składanego zamówienia
- Budowa wspierająca pozycjonowanie.
Panel administracyjny
- Pełna administracja strukturą strony (produktami i podstronami opisowymi)
- dowolna liczba kategorii
- dowolna liczba podstron opisowych
- Kategorie specjalne (np. promocje, nowości)
- Obsługa sklepu przez wielu administratorów (administracja uprawnieniami)
- Indywidualne rabaty dla zarejestrowanych klientów
- Rabaty na kategorie, producentów
- Newsletter
- wizualna edycja zawartości maila
- możliwość wstawiania zdjęć w tekście (wysyłane jako ukryte załączniki)
- Pełna administracja produktem
- edycja opisu w edytorze tekstów WYSIWIG
- zdjęcia
- załączniki (pdf, doc itd.)
- warianty produktu, stany magazynowe, dostępności
- Administracja sposobami płatności i wysyłki
- administracja kosztami wysyłki w zależności od sposobu płatności
- administracja dostępnością sposobów wysyłki i płatności w zależności od wartości i/lub wagi produktów w koszyku
- Wydruki zamówień (generacja pdf i dowolnie wybranych zamówień)
- ogólne informacje o zamówieniu
- lista nadawcza (dla potrzeb poczty)
- adresy (do nalepek na paczkach)
- druki do przelewu (do zamówień za pobraniem)
- Edycja produktów offline: cen, dostępności poprzez plik excel (.xls)
- dynamiczne generowanie pliku dla wybranych kategorii
- wygodna prezentacja produktów
- produkty z każdej z wybranych do eksportu kategorii w oddzielnym arkuszu
- w postaci select możliwość zmiany dostępności
- edycja stanów magazynowych, cen zakupu, sprzedaży, ceny promocyjnej
- automatyczne wyliczona marża netto w zł i w %
- zaznaczanie produktów o marży niższej niż żądana
- Atrybuty dla produktów
- możliwość zdefiniowana atrybutów dla poszczególnych kategorii produktów
- możliwość określenia typu pola dla atrybutu: pole tekstowe, select, multiple select, checbox, textarea, dla efektywnego przypisywania atrybutów w produktach
- Filtry
- z pośród atrybutów w obrębie danego działu można wybrać pola na filtry, system automatycznie wygeneruje pola select na podstawie wartości wpisanych w produktach z danej kategorii
- Statystyki oglądalności sklepu
- Statystyki zamówień, obrotów, zysków, aktywności klientów
- Możliwość integracji z porównywarkami: Nokaut, Ceneo, Skąpiec i inne
- Administratorzy
- Z poziomu panelu zarządzania mamy możliwość dodawania, usuwania, zmian haseł kont administracyjnych oraz określania zakresu dostępu do poszczególnych modułów dla danego użytkownika
Rabaty
W systemie oferujemy kilka mechanizmów rabatowania. Oprócz typowych rozwiązań, jak po prostu pole ceny promocyjnej dajemy możliwość:
- rabatów na kategorie / producenta z zakresem dat ważności promocji
- rabaty czasowe z eksponowanym zegarem, dla wskazanych grup produktów
- rabatowane produkty wraz z zegarem można też przypisać dla strony głównej by eksponować promocję
- bony wielorazowe
- możliwość określenia rabatu, od jakiej ceny obowiązuje rabat, zakresu dat, produktów na jakie obowiązuje, a także od jakiej wartości zamówienia
- bony jednorazowe
- analogicznie do bonów wielorazowych działają jednorazowe, z tą różnicą iż dany kod można użyć tylko raz
- np. przy wysyłce newslettera dla każdego klienta generowany jest inny kod, tak by bony nie docierały do osób dla których nie były przeznaczone
Newsletter
W sposób szybki oraz prosty pozwala na tworzenie szablonów, administrowanie bazą adresów e-mail oraz wysyłki mailingu.
Zautomatyzowane mechanizmy budowy maila, w oparciu o podpinanie wybranych produktów oraz szablon projektowany i ustawiany indywidualnie na etapie projektu sklepu.
- wizualna edycja zawartości maila
- możliwość wstawiania zdjęć w tekście
- podział bazy na grupy
- import maili z formatów tekstowych np. csv, txt itd.
- przy wysyłce do klientów zarejestrowanych możliwość mailingów regionalnych np. do danego województwa, powiatu
Integracja z firmami kurierskimi
Sklep automatycznie generuje listy przewozowe i pobiera etykietę.
Posiadamy gotową integrację z:
- Inpost kurier i paczkomaty
- W ruchu
- DHL i DHLparcel
- DPD
- Geis
- E-nadawca Poczta Polska
- Apaczka
Realizujemy też integrację z innymi firmami wg. indywidualnych potrzeb.
Wyszukiwarka
W każdym sklepie realizujemy wyszukiwarkę kontekstową przeszukującą nazwę, opis, atrybuty i ustawiającą wyniki wg. trafności. Zależnie od konfiguracji serwera realizujemy, także mechanizmy pomijania polskich znaków, szukania po krótkich ciągach znaków i inne optymalizujące działanie wyszukiwarki, dające wydajne wyniki.
- podpowiedzi poprawnego wariantu frazy w przypadku wpisywania frazy błędnej, nie występującej w wynikach
- szybkie podpowiedzi wyników już w trakcie wpisywania frazy
- fraz odpowiadającym nazwom podstron
- produktów zawierających w nazwie wpisywaną frazę
API Allegro
Integracja API Allegro pozwala wystawiać aukcje na postawie bazy danych sklepu internetowego oraz automatycznie pobierać zamówienia i dane klienta.
- system automatycznie generuje opis dla Allegro na bazie opisu i specyfikacji produktu
- automatyczna aktualizacja aukcji np. kosztów wysyłki, ceny, dostępnej ilości sztuk, opisu aukcji itd. dla trwających aukcji. Tak by dane były aktualne z ustawieniami na sklepie
- generator raportów sprzedaży Allegro wskazujący popularność produktów grupowanych z wielu aukcji tego samego asortymentu
Aplikacje synchronizujące
Aplikacje pozwalają na utrzymanie zgodności stanów magazynowych produktów w sklepie internetowym z systemami magazynowo-księgowymi. Integrujemy dwu kierunkowo, czyli system zarówno pobiera dane o stanach magazynowych jak i wysyła do programu księgowego dane o złożonych zamówieniach, tak by szybko i wygodnie móc przekształcać to w paragon czy fakturę.
Posiadamy gotowe integracje dla CDN Optima, Symfonia i Subiekt.
Aplikacje importujące
Aplikacje pozwalające na importowanie bazy danych produktów ze stron dostawców lub istniejących sklepów internetowych, nawet bez dedykowanych formatów przekazywania danych, dane możemy pobierać wprost ze stron www Państwa partnerów.
Moduły do indywidualnych potrzeb
Praktycznie przy każdym naszym wdrożeniu w mniejszym lub większym stopniu adaptujemy sklep, czy też wybrane moduły do potrzeb klienta. Wdrażamy także unikalne i niestandardowe rozwiązania wg. wytycznych klienta.